|
Can you beat Steve Peat? 03/03/2010Can you beat Steve Peat? Muc-Off sponsored DH World Champion 2009 Steve Peat sets a record time on the Muc-Off 8 Enduro Mountain Bike Race downhill section! Try to beat his time and win prizes!
object width="480" height="315" id="mporaplayer_2w5Sf3Fa8" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" style="font-family: Verdana;">
|
Velo-City: велосипедні траси над містом
Уявіть собі поїздку на велосипеді зі швидкістю 50 км / ч. Нічого дивного? Добре. А якщо мова йде про зиму? Та ще й шлях пролягає не по асфальту, а по ... скляній трубі на висоті десяти метрів над містом? Фантастика, скажете Ви. Але ні, це цілком реальний і навіть відносно недорогий проект канадського архітектора Кріса Хардвік (Chris Hardwicke) під назвою Velo-City!
Задумка являє собою своєрідне «вело-метро»: на спеціальних стовпах над містом прокладаються засклені труби, по яких можна пересуватися на велосипеді, роликах, скейтборді або будь-якому іншому «екологічному» транспорті, не побоюючись поганої погоди, автомобілів, пішоходів, світлофорів, вихлопних газів , собак і шуму.
Завдяки тому, що основним матеріалом при виготовленні труб буде скло, перед велосипедистами відкриються красиві панорами міста. У кожній трубі планується зробити три смуги за аналогією з шосе: для тих, хто воліє помедленнее, середню швидкість і якомога швидше.
Кріс пояснює необхідність побудови Velo-City тим, що автомобілям, забруднюючим навколишнє середовище, належать усі дороги в світі, в той час як доля не приносять екологічній обстановці ніякої шкоди велосипедистів - тулитися на велодоріжці, яка фактично всього лише смуга, намальована фарбою на асфальті. Це несправедливо, вважає Хардвік і пропонує революційну ідею системи критих труб над містом.
Винахідник впевнений, що його система зможе запросто конкурувати з метрополітеном і автострадами. Конструкція труб розрахована таким чином, що під час їзди створюється попутний вітер, що підвищує ефективність їзди. Тому швидкість в 50 км / год буде доступна навіть людям без спеціальної спортивної підготовки. Кріс підрахував, що поїзди в підземці рухаються приблизно з тією ж швидкістю, так само як і автомобілі по місту з урахуванням пробок. А якщо враховувати той факт, що велосипедисти вже зараз складають 8% від населення Торонто (до 2020 року міська влада планує пересадити на велосипеди до 20% жителів), Velo-City може очікувати небувалий успіх.
Велосипедистам в місті часто доводиться їздити по нерівній місцевості, заїжджати на пагорби і гірки, що буває нелегко, особливо для дітей і літніх людей. Velo-City вирішить і цю проблему: труби будуть прокладені ідеально рівно, і ніяких підйомів здійснювати не доведеться. Виходи з труб займуть зовсім небагато місця в місті. Архітектор пропонує розмістити їх в самих різних ключових точках центру Торонто і його околиць.
Таким чином, це «велосипедне метро» можна використовувати для з'єднання з іншими міськими інфраструктурами, а також протягнути уздовж труб оптоволоконні кабелі і встановити цілу мережу сонячних батарей. А поруч з виходами, обладнаними швидкими ліфтами, автор ідеї пропонує розвинути індустрію пунктів прокату велосипедів, велосипедних і продуктових магазинів, маленьких кафе, наметів з сувенірами, красивих оранжерей. Це не тільки буде зручно для жителів міста, але і стане пам'яткою для туристів з інших міст і країн.
До слова сказати, назва проекту підібрано дуже вдало і являє собою гру слів: velo - велосипед, city - місто і velocity - швидкість. «Колишня назва« Flying Bikes »подобалося нам набагато менше, - розповідає Хардвік. - І коли був запропонований поточний варіант, ми відразу ж прийняли його. »
Кріс Хардвік впевнений: його проект допоможе розвантажити автотраси і поїзди, зміцнити здоров'я городян і покращити екологічний стан мегаполісу. Зараз архітектор активно займається пошуком однодумців, шукає спонсорів, вносить в проект доаработкі, погоджує деталі з мерією. Залишається побажати Крісу удачі та якнайшвидшої реалізації цієї зусібіч перспективної ідеї, а також висловити надію, що коли-небудь в майбутньому такі "вело-міста" з'являться і в Росії!
|
Как подгонять велосипед | Методология Заметьте, что здесь почти не упоминается измерение частей тела. Нигде я не заставляю Вас опускать линии отвеса от колена,.. | Размер стандартных рам Так что же все это означает, когда дело доходит до выбора размера рамы в местном веломагазине? Выносы и подседельники имеют.. | Тонкая настройка высоты седла Когда после всех этих изменений Вы привыкнете к ощущениям от байка, вернитесь к началу и проверьте высоту седла еще раз. Вы.. | Ширина руля Лишь некоторые бренды шоссейных рулей позволяют выбрать величину изгиба. Если Вы не гонщик, Вам не нужен руль с очень.. | Положение руля Далее, куда у нас движется руль? Как и с седлом, все зависит от Ваших приоритетов при езде. Чем дальше руль выдвинут вперед,.. | Продольное положение седла Теперь мы приступаем к тому, что я считаю самой важной составляющей подгонки велосипеда, - продольному положению седла... | Наклон седла Чобы подогнать велосипед, Вам нужно седло, НА котором можно сидеть. Это можно счесть слишком очевидным и не стоящим.. | Высота седла Когда длина шатуна найдена (любым способом), нужно установить седло на нормальную высоту. Не существует объективно.. |
|