01.11.2009 ПВД-№6 (подготовка к зимним путешествиям) |
04.10.2009 ПВД-№3 (ориентирование на местности) |
06.12.2009 ПВД-№11 (открытие зимнего сезона) |
08.11.2009 ПВД-№7 (закаливание организма) |
11.10.2009 ПВД-№4 (по линии обороны Киева) |
13.09.2009 ПВД-№1 (знакомство) |
15.11.2009 ПВД-№8 (вниз по течению Днепра) |
20.09.2009 ПВД-№2 (проверка экипировки) |
21.02.2010 №1 посвящается зимней олимпиаде 2010 |
Покатушка из серии "выкатываем новичков" |
22.11.2009 ПВД-№9 (тренировка с элементами ориентирования) |
25.10.2009 ПВД-№5 (осенний лес) |
29.11.2009 ПВД-№10 (элементы триала) |
Гірський велоспорт України
Вважається, що приблизно близько тридцяти років тому Гаррі Тернер, засновник компанії GT, винайшов гірський велосипед - mountain bike. Ідея створення велосипеда була на подив прозаїчна. Справа в тому, що влітку численні підйомники для гірськолижного спорту простоюють.
А, приробивши до рами звичайного дорожнього велосипеда товсті колеса і навісивши на нього могутніші гальма, виходить міцний і прохідний байк, на якому цілком можна підніматися на підйомнику і скочуватися вниз.
Потім з'явилася ідея самостійного підйому на велосипеді в гору і велосипед обзавівся великою кількістю передач. Ось так і з'явився нині дуже модний і популярний гірський велосипед.
Основними відмінностями маунтін байка є широкі (близько двох дюймів, замість звичайних 20-40 мм) колеса, трохи меншого, ніж у дорожніх велосипедів, діаметру (26 дюймів замість 700 мм), рама спеціальної геометрії з кареткою, підведеною для їзди по пересіченій місцевості, до 29-33 см і велика кількість передач (21-27) з широким діапазоном передавального співвідношення, придатним для будь-якого перепаду висот, при якому ще можна їхати.
Гірські велосипеди експлуатуються в екстремальних умовах і вимоги зручності і ефективність управління грають не меншу роль, ніж зниження ваги, тому гідравлічні гальма або амортизаційні вилки, з'явилися саме в MTB.
Гірські велосипеди бувають двох основних видів: хардтейли і двухподвеси.
Гірський велосипед - Хардтейл (Hardtail).
Це гірські велосипеди, що не мають заднього амортизатора. Саме широке застосування: від прогулянок по пересіченій місцевості до змагань по дисциплінах кантрі-крос, байк-крос, слалом, тріал. Можуть бути жорсткі (rigid) - це гірські велосипеди, що не мають переднього амортизатора або з амортизаційною вилкою (front suspension). Для мінімізації ваги і поліпшення ходових характеристик в основному виготовляються з алюмінієвих сплавів. Найдешевші - із сталевих труб (Hi-Ten).
Гірський велосипед - Двухподвес.
Це гірські велосипеди, що мають амортизацію, як переднього, так і заднього колеса. Ці велосипеди ідеально підходять для їзди по пересіченій місцевості, оскільки амортизатори згладжують поштовхи, внаслідок чого поліпшується керованість велосипедом і підвищується комфорт руху.
"Гірські велосипеди" Комфорт (Comfort).
До цієї групи відносяться велосипеди з колесами 650 ~ 700 мм, гальмами з антиблокуванням, амортизованим підсідельним штирем, що мають, загалом, повний набір для безпечної і комфортної їзди. Ці велосипеди вобщем не призначені для їзди з інтенсивним навантаженням і в складних умовах, а з гірськими велосипедами їх об'єднує геометрія рами.